SAYA SAYANG MAK DAN AYAH SAYA

Sunday 17 April 2011

CINTA PANDANG PERTAMA part 2

HALO2!!! KOPI KO OR MILO?


ish3.. sejak2 kebelakangan niy kepala aku sgt runsing errr..
xtaw la kenapa eak. mungkin bnyk sgt pikir pasal cinta yg tak kesampaian kot HAHA!
 KECIK2 DA PANDAI.. ( tyme aku runsing niy masa SI 'dye' da  p skola lain)

aduy! mcm mana eak nak jumpa dye! agak susah jugak la..  aku bersekolah di salah sebuah sekolah di BESERAH. hihi. bio pun kat sana ad satu skola je. haha saja wat gimik..

HARI ORENTASI pelajar form 1..

aku ditempat kan kelas KRK bukan kelas pendidikan khas oke! but (KELAS RANCANGAN KHAS)
budak2 yg best2 je masuk kelas niy.. HAHA maklum la dari dajah 1 membawa ke dajah 6 xpenah dapat keiktirafan yg sedemikian rupa. HAHA..

kat dlm kelas uw an ad kwn si 'DYE' niy,,
di shortkan story.. aku pun tnya la kat si beliau niy.. tercetusnaya dialog sebegini..

di meja belakang berhampiran dengan cermin bersebelahan tong sampah yg dipenuhi dengan kertas2 peperiksaan..

ZIRUN :- OIT2..aku nak tnye soklan ley x??

SI BELIAU :- apakah soklan yg hendak di kemukakan?? memang aku niy tempat pertanyaan..

ZIRUN:- hmm kau niy kawan kepda kwan kau an? HAHA

SI BELIAU :- ???  Mende pew yg kaw merapu di ha? kau sakit pE? p telan penadol 4 papan uw.. kompom
                      kaw ley stay dlm umah gelap. hihi

ZIRUN:- agak kurang ajar jawapan kau! xla.. aku just nak taw.. kau kenal an dia?( nama dirahsiakan)
              aku nak taw sgt pasal dia.. sejak kita da meningkat remaja niy.. memang xMUNGKIN la aku  
              BOLEH jumpe dye..    
              dye da la skola lain.. rumah dye da la aku xpenah amik taw.. pastoo tyme skola rendah uw nak          
              cakap memang x penah la..kalu bley kaw story2 r skit..aku nak taw jugak..

si beliau niy dgn muka selamba tnpa rasa segan dan silu troz bukak cite..

SI BELIAU :- mcm niy .. balalalalalalalalal...pot pet pot pet..betul..
                      balalbbablalblbal hashim!(bersin).... bal lalala... kau suka dia ea..??
                     blalalala lalallilililili tanplooom!!!!!  vrommmmmmmm...pssssssss..hahaha..tototototo SI DYE..
                    hihi balh3 memang comel pon..
ZIRUN :-  OH MCM to character dia.. baru aku taw,, ish3! xper.. satu hari mesti aku dapat jumpe dy blik!!    
                hhihi..

SI BELIAU :- so? kau nak tunggu dia ke? kau tunggu la sampai kau lebam. da lebam pon belum tentu kau
                      dapat dia.. HAHA
          

                  kringgggggg!!!! kring!!!!!!! kriiinggggggggg!!!!!!!!
*bunyi loceng memecah kesepian dlm kelas.. waktu rhat bermula.. hihi..

__________________________________________________________________________________
 DENGAN berbekalkan nasi yg telah digoreng bersama air sirap di tgn.. ku bergegas ke kantin sekolah dengan tujuan berebut untuk memiliki kentang goreng yg digoreng dengah rapuh.. yumy! sodap eden ckp!

* xad kene mengene pun.. ??? *

tahun demi tahun..
 aku pun berpindah la ke JOHOR BAHRU,
harapan untuk jumpe dia memang agak2 tipis..nipis..habiss,,,!

tyme uw.. ad la kwan aku kat sini.. suruh buat FACEBOOK.
dye cakap bley cari org yg kita jumpa..
hihi..
aku pon ape lagii dengan berbekalkan ilmu didada troz mengONkan computer di cc..! hehe
aku pon buat la akaun FB...
dalam masa 1minggu aku dah pandai bermain dgn benda jadah niy..  1st person yg aku type untuk dicari .. si dye la.. tapiii.....

adakah aku jumpa?
adakah dye terima aku sebagai kawan..
adakah dye masih kenal aku??

to be continue.....

No comments:

Post a Comment