SAYA SAYANG MAK DAN AYAH SAYA

Monday, 18 April 2011

CINTA PANDANG PERTAMA part 3

DI kawasan bernama PULAI JAYA di daerah mana2 je.
teletak rumah kedua aku ..

(di dalam bilik)

aku pun terus menaip nama dia.. dekat FB ..
aku masih ingt nama panjang dye.. iaitu __________...

aku pown duk usha2 pic yg ad dlm FB uw..
tapii syg.. kehadiran kekasih lama mu dtg kembali mengenang cinta dahulu...!!!!

eh3! ternyayi plak! aduyai pun!!!

tapi pun aku belum menjumpai dia pun..
errr.. susa  gak r aku nak cari dye dlm FB niy..
maklum la nama dye agak2 nak  special skit..mcm tuan dye la.. special gitoo..! mak  habaq mai!! 
so proses mencari agak merumitkan dan menyebabkan kepala ku semakin runsing dan berputus asa..

tetiba!!!!.. terdengar lagu dari kumpulan apa ntah!!! 
terkeluar lirik niy dan menyebabkan aku makin semangt!!

'' jiakau kau fikirkan kau boleh.. kau pasti boleh melakukan..
jika kau fikirkan ragu2 usaha mu tidak menentu!''


tapii xjumpe jugak! bak kata kwan aku. '' tunggu pas ceroh''

di akhir FORM 5. pelajar2 sibukan diri untuk menghadapi peperiksaan SPM.
dimana aku je yg nak xnak amik tahu pasal SPM.( menyesal woo)..

selepas spm..
aku try r carik dye using sahabat dye..
nak taw pew jdik?!!!
adkah aku jumpe!!!!!!



to be continue...

ish3 asyik continue je.. bosan sungguh!!!!!!! lepuk kunk!! errr!!

YES! AKHIRNYA !!
penantian aku selama 6tahun berhasil.. yahooo!!!!!!
aku jumpe dyE!!!!!!!!

GEMBIRA NYA !!!
rasa nak lompat2 pown ad.. biar pown tyme uw aku lompat2.! HAHA
ak dengan muka confident troz menekan button ADD FREIND!
tapii!!!!!! nak taw pew jadii! line putus plak!!!! aduyai!!!
 aku bengang tol la dgn CELCOM NI!!
aku pown connet r balikk!!!

aku pown dgn muka bertambah confident!! ad ADD FREIND!
tetiba!!!!.............!!!!!!!!!!!!!!


apa yg belaku???
 hoho

teruskan mengunjungi blog ini!
HAHAHA!!!

jahat!.. =pppp

sabor ea kekngkawan! bukan xnak sambung tapii masa yg diperuntukan da habisss la.. =((
sory!!!!!!!!! niy sume salah usop wilcha! hehe

kite bakor je! ~ ~ ~



No comments:

Post a Comment